Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016

ΥΠΝΟΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΖΩΗ



Ο καθένας, βλέποντας αυτή τη φωτογραφία, φέρνει στο μυαλό του τις ολονύκτιες συνεδριάσεις που η Ζωή η τ.πρόεδρος της βουλής είχε καθιερώσει, στην προσπάθειά της να ανατρέψει τον καπιταλισμό.

Τον καπιταλισμό δεν τον ανάτρεψε βέβαια αλλά με αυτές τις περίεργες καινοτομίες της συνέβαλε τα μάλα ώστε ο κομματικός σχηματισμός που συμμετείχε να μείνει εκτός βουλής.

Η φωτογραφία αυτή αναδημοσιεύτηκε χιλιάδες φορές σε διάφορα έντυπα και στο διαδίκτυο και καθένας έβαζε  τη δική του λεζάντα, ανάλογα από την κομματική του τοποθέτηση και ανάλογα με το βαθμό συμπάθειας ή αντιπάθειας προς το κοινοβούλιο και τους  θεσμικούς του υπηρέτες.

Μια από αυτές είναι και η δική μου προσέγγιση, που ναι μεν λατρεύω το κοινοβούλιο και τους θεσμούς του, αλλά μου κάθονται στο στομάχι ορισμένοι από τους εκλεγμένους εκπροσώπους του.

Η Ζωή έφυγε και δεν προβλέπεται να ξανακαθίσει στα έδρανα της βουλής, προς θλίψη όλων όσων εμπνέονταν από το λόγο της και προς αγαλλίαση εκείνων που εξοργίζονταν από αυτόν. Και βέβαια να το πούμε. Ο λόγος της Ζωής ήταν λόγος μεστός μεν και πάντα υπέρ των λαϊκών συμφερόντων, αλλά ταυτόχρονα κουραστικός μέχρι και βασανιστικός, επειδή ήταν πάντα μακροσκελής και τυπολατρικός. Εμένα μου θύμιζε ένα καθηγητή των θρησκευτικών μου μίλαγε για δίκιο και ισότητα αλλά που όλοι μας τον αντιπαθούσαμε επειδή συνέχιζε να μιλάει αγνοώντας ακόμα και το κουδούνι του διαλείμματος!

Θα έλεγα ότι μου θύμιζε και τον Κάστρο που στις επετείους της επανάστασης μίλαγε επί εφτά ώρες χωρίς διακοπή αλλά εντάξει, ας μην υπερβάλω.

Τώρα βέβαια τη δική μου λεζάντα στη συγκεκριμένη φωτογραφία ήθελα να βάλω κι όχι να βγάλω λόγο και γιαυτό σταματάω.

 Ούφ!

 

2 σχόλια:

Mia Petra είπε...

Όλοι κοιμόμαστε κανονικά στα σπίτια μας,
όσοι έχουμε ακόμα σπίτια και για όσο καιρό.. Καλό ξημέρωμα :)

KOYKLITIS είπε...

Mia Petra

Όσοι έχουν σπίτια Πέτρα μου κοιμούνται εκεί, όσοι δεν έχουν κοιμούνται στο ύπαιθρο και όσοι έχουν πρόεδρο βουλής τη Ζωή κοιμούνται στα έδρανα!
Εγώ πάντως δεν θα ήθελα ποτέ να ήμουν βουλευτής και να με αναγκάζουν να κοιμάμαι στα έδρανα.
Χίλιες φορές στο ύπαιθρο και ελεύθερος!
Καλό Σαββατοκύριακο.