Πέμπτη 14 Μαΐου 2015

ΘΑ ΗΘΕΛΑ

Θα ήθελα στο στόμα μου βοδιού να είχα γλώσσα
 να μην μπορούσα να μιλώ κι ας έβλεπα άλλα τόσα
Να ήταν το κεφάλι μου ξερό σαν κολοκύθι
 και την καρδιά ενός λαγού να είχα μες τα στήθη
Η λεβεντιά μου νάτανε της γης ένα χορτάρι
να μην μπορεί ν΄ αντισταθεί σε κανενός ποδάρι
      Θα ήθελα να μούλειπε το αίσθημα τ΄ αντρίκιο
      για να δοξάζω ολημερίς του ισχυρού το δίκιο
     Νάχα  μια μέση θάθελα  να κάνει τεμενάδες
     στα δύο να διπλώνετε μπροστά στους αφεντάδες
Θα ήθελα-θα ήθελα αυτά και τόσα άλλα
μα ένα ακόμα θάθελα προτού να βάλω παύλα:
αν τέτοιος θα γεννιόμουνα -το λέω κι υπογράφω-
θα ήθελα απ΄την κούνια μου να μ΄έβαζαν στον τάφο!


ΥΓ: Έτσι, για εκτόνωση, για να μη πάρω τη ντουντούκα και βγω στους δρόμους, γράφω αυτούς τους στίχους με την κρυφή ελπίδα να τους μελοποιήσει ο Μίκης και να τους τραγουδήσει ο Σάκης.

12 σχόλια:

Swell είπε...

Πολύ όμορφο. Αν όμως όλους αυτούς τους έβαζαν από την κούνια στον τάφο, τα νεκροταφεία θα ήταν περισσότερα από τις πολυκατοικίες σ' αυτή τη γαμημένη χώρα.

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

!!!

Mia Petra είπε...

Μα τι λέτε αγαπητέ; Ο Μίκης για να μελοποιήσει, χρειάζεται μεν το Ρουβά, αλλά επειδή έχει ήδη τραγουδήσει βαρυσήμαντα σουξέ: "μην αντιστέκεσαι, μην αντιστέκεσαι Κάνε ένα βήμα κι εσύ Μην αντιστέκεσαι, το πάθος έρχεται Και φεύγει η λογική"..πολύ φοβάμαι πως εσείς γράφετε σοβαρά πράγματα και θα τους κάτσουν κομματάκι βαριά. Δεν υπάρχει για εσάς καριέρα...! Καλό σ/κ :)

Unknown είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ ΣΤΙΧΟΙ!!!

ΠΑΝΤΑ ΘΑΥΜΑΖΑ (ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΑ) ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ
ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΑ
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΤΕΧΝΗΣ
(ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ, ΠΟΙΗΣΗ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Κ.Α.)

ΕΓΙΝΕΣ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.....

KOYKLITIS είπε...

Swell

Συμφωνώ και γιαυτό ένας από τους λόγους που είμαι υπέρ της καύσης των νεκρών είναι κι αυτός.

KOYKLITIS είπε...

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ

Την αγάπη μου με θαυμαστικά!

KOYKLITIS είπε...

Mia Petra

Με ξεσήκωσε η ερμηνεία του Σάκη στο τραγούδι που αναφέρεις και ομολογώ ότι δεν περίμενα ότι και ο Μίκης, ο αγαπημένος μου συνθέτης,θα ενθουσιαζόταν κι εκείνος το ίδιο ώστε να του εμπιστευτεί ένα από τα πιο αξιόλογα έργα του.
Κι εγώ υποπτεύομαι ότι ο Μίκης θα με αγνοήσει αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Μήπως κι ο Ρουβάς φανταζόταν ότι θα ερμηνεύσει το "άξιον εστί" με την άδεια του Μίκη;

KOYKLITIS είπε...

αγριόγατα μάνα και δασκάλα

Χαίρομαι που σου άρεσε και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Τους ίδιους ανθρώπους αγαπώ και θαυμάζω κι εγώ...

akrat είπε...

καλή βδομάδα

θα τους κλέψω μουά χαχα

KOYKLITIS είπε...

Γεια σου akrat.
Να τους κλέψεις αν είναι για καλό σκοπό.

Λωτοφάγος είπε...

Ο Γιάννης Χάρης τα γράφει καλύτερα από όσο θα μπορούσα να τα πω εγώ:

http://yannisharis.blogspot.gr/2015/05/blog-post.html

Την καληνύχτα μου

KOYKLITIS είπε...

Λωτοφάγος

Από τα καλύτερα κείμενα που διάβασα πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Εύγε στο Γιάννη Χάρη.